Objavljeno Utorak, 31 Ožujak 2020
Sve o mjeri za očuvanje radnih mjesta možete pročitati na slijedećem linku http://mjere.hr/mjere/potpore-ocuvanje-radnih-mjesta/
U nastavku vam navodimo potrebnu dokumentaciju za dobivanje mjera.
Dokumentacija dostupna na web stranici Zavoda koju popunjava i dostavlja Poslodavac (u prilogu maila)
- Obrazac zahtjev - potpore za očuvanje radnih mjesta (COVID-19)
- Tablica - Popis radnika za koje se traži potpora (COVID-19)
- Tablica - Popis radnika po mjerama APZ (COVID-19)
- IZjava o točnosti podataka i razloga za korištenjem potpore
Dokumentacija koju uz Zahtjev dostavlja POslodavac koji Odlukom Stožera civilne zaštite ne obavlja djelatnost:
- Dostaviti presliku Odluke , ukoliko se radi o Odluci Stožera civilne zaštite na regionalnoj i lokalnoj razini
Dokumentacija koju uz Zahtjev dostavlja POslodavac koji ima poteškoća u poslovanju zbog posebnih okolnosti:
- Dokaze o otkazanim ugovorima, ugovorenim poslovima, problema u transportu i isporuci robe ili nabavci repromaterijala i sirovina i drugo
- Obrazloženje pada prihoda: Dostaviti tabličnu usporedbu prihoda do kraja mjeseca u kojem je podnesen zahtjev sa istim mjesecom prethodne godine, uz projekciju prihoda u narednom razdoblju za tri mjeseca s usporedbom istog razdoblja prethodne godine. Prihvatljiv je pad veći od 20%. Zavod u svrhu dokazivanja opravdanosti potpore za očuvanje radnih mjesta kada iz dostavljene dokumentacije nije vidljiva opravdanost može zatražiti i drugu dokumentaciju npr. kvartalnu Prijavu PDV-a za usporedno razdoblje 2020./2019. I slično.
Zahtjev se predaje on-line, elektroničkom poštom ili u nadležnu službu Zavoda prema sjedištu poslodavca
Vaš MKD-BIRO d.o.o.